När en kund vill se och köpa en av våra produkter har de två alternativ: de kan gå till ett av
våra showrooms eller besöka vår
hemsida.
Vilket av de två alternativen är mest lämpligt?De är två val som egentligen inte är självuteslutande, eftersom de är funktionella vid olika tidpunkter och behov i köpprocessen: showroomet erbjuder en uppslukande, taktil och personlig
upplevelse; webbplatsen är informativ med många foton som också är kontextualiserade, öppna 24 timmar om dygnet och du kan begära en offert från ditt hem.
I vårt företag kan konsumenten antingen komma till vårt showroom där de kan röra
alla produkter och prata direkt med en av våra experter inom sektorn, eller besöka onetile.it-webbplatsen, där det är möjligt att läsa och skriva ut alla tekniska egenskaper hos våra plattor och parkettgolv, se många bilder av både produkterna och deras införlivande i olika sammanhang, ta reda på om tillhörande material och tjänster (tjänster och
produkter för läggning, personliga
leveranser, garantier och offerter) och begära direkt information genom en av de föreslagna metoderna
(telefon, e-post eller WhatsApp).